Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Αποχαιρετισμός μαθητών και συναδέλφων Γυμνασίου & ΓΕΛ Διαπολ.Εκπαίδ. Σαπών - Ροδόπης

 Αγαπητοί μαθητές και συνάδελφοι, Διευθυντές, Υποδιευθυντές, Προϊστάμενοι ΔΔΕ Ροδόπης

έφτασε η ώρα του "αποχαιρετισμού" από την ΔΔΕ Ροδόπης και τα σχολεία που έχω υπηρετήσει (3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής (κατά διαστήματα), Γυμνάσιο & Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών).

Θέλω μέσα από την καρδιά μου να αποχαιρετίσω όλους σας και να ευχηθώ να είστε υγιής, ευτυχισμένοι και να πετυχαίνετε τους στόχους σας εκπαιδευτικούς και προσωπικούς !

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους σας για την εμπιστοσύνη, την φιλόξενη διάθεση και την ενθάρρυνση που μου δείξατε στις δραστηριότητες και στα μαθήματα. Εύχομαι να πέτυχα τους στόχους μου και εσείς το ίδιο. Διαλέξτε από όσους συνεργάζεστε τα καλύτερα στοιχεία και προχωράτε μπροστά.

Αν έκανα κάτι λάθος πραγματικά λυπάμαι - δεν το έκανα επίτηδες.

Αγάπησα και αυτά τα σχολεία που εργάσθηκα τα τελευταία 2 χρόνια (2019-2020 και 2020 -2021). Ήταν "διαφορετικές" αυτές οι χρονιές με την τηλε-εκπαίδευση. Εύχομαι να συνεχίσετε με το ίδιο και περισσότερο πάθος τις προσπάθειές σας ! 

Το blog αυτό θα παραμείνει ως ανάμνηση των δραστηριοτήτων μας τα τελευταία 2 χρόνια. Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για τα σχολεία μας.

Δεν είμαι καλός στους αποχαιρετισμούς, η συγκίνηση με κυριεύει.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους ! Θα σας θυμάμαι πάντα ! Θα μου λείψετε ! Ήταν συγκινητικά αυτά που συνέβησαν τις τελευταίες μέρες των μαθημάτων και μετά από αυτά. 

Αν χρειαστείτε την βοήθειά μου μπορείτε να με βρείτε όποτε θέλετε. ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ και εύχομαι να μαθαίνω όμορφα πράγματα να συμβαίνουν στην ζωή σας για να χαίρομαι μαζί σας !




           -      Κεριά    -

«Του μέλλοντος η μέρες στέκοντ’ εμπροστά μας 

σα μια σειρά κεράκια αναμένα

Η περασμένες μέρες πίσω μένουν, 

μια θλιβερή γραμμή κεριών σβυσμένων·

τα πιο κοντά βγάζουν καπνόν ακόμη, 

κρύα κεριά, λυωμένα, και κυρτά.

Δεν θέλω να τα βλέπω· με λυπεί η μορφή των, 

και με λυπεί το πρώτο φως των να θυμούμαι.

Εμπρός κυττάζω τ’ αναμένα μου κεριά.

Δεν θέλω να γυρίσω να μη διω και φρίξω 

τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει,

τι γρήγορα που τα σβυστά κεριά πληθαίνουν"

 ***  

29 Aπριλίου 1863 – 29 Απριλίου 1933. Κωνσταντίνος Καβάφης,

Πηγή : https://www.imerodromos.gr/tou-mellontos-i-meres-stekod-ebrosta-mas-sa-mia-sira-kerakia-anamena/